Національна служба здоров’я запускає власний контакт-центр

З 8 жовтня 2018 року офіційно розпочинає свою роботу контакт-центр Національної служби здоров’я УкраїниКороткий номер – 1677. Це перший в Україні подібний контакт-центр, що обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.

 Відтепер жителі Житомирщини можуть подзвонити до контакт-центру НСЗУ і отримати відповіді на такі та інші запитання:

– права пацієнтів та лікарів,

– актуальна інформація щодо змін в системі охорони здоров’я,

– правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій,

– гарантований державою пакет медичних послуг,

– особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я.

Інформацію можна отримати за коротким номером – 1677. Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі. Подзвонивши в робочий час, можна буде поставити питання оператору. Всі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безкоштовні.