З метою підвищення рівня психологічної компетентності педагогів щодо ефективної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами 28 березня 2019 року на базі Іванопільського ліцею відбувся семінар-практикум на тему «Стратегії підтримки дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання». Взаході брали участь: колектив «Інклюзивно-ресурсного центру», вчителі Іванопільського ліцею та працівники ДНЗ Іванополя.
З вітальним словом до учасників семінару звернулася директор ліцею Мудрук Л.Р., яка відзначила, що інклюзивна освіта в Україні стала невід’ємною частиною державної програми зі створення умов для якісного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Присутні мали змогу переглянути відеоролик «Казка про соловейка з одним крилом». Цей мультик розповідає про сім’ї, в яких є діти з особливими потребами, і про те нелегке випробування справжньою любов’ю, через яке проходять вони, а водночас і всі ми з вами. Батьківська любов та дружня підтримка-це все, що необхідно діткам з різними вадами.
Директор КУ «ІРЦ» Щебликіна О.В. ознайомила присутніх з новоствореною установою та розповіла мету та завданнядіяльності центру.
Теоретичний блок зустрічі продовжила практичний психолог КУ «ІРЦ» Кухарук Т.В. В її виступі акцент було зроблено на проведення комплексної оцінки дитини з метою визначення їїособливих освітніх потреб, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах та надання консультацій і взаємодія з педагогічними працівниками з питань організації інклюзивного навчання.
Практичний психолог ІРЦ Ількова В.Ю. зацікавила учасників семінару змістовними завданнями практичного характеру. Педагогічні працівники залюбки виконували завдання та активно брали участь в тренінгу.
На завершення учасники семінару обмінялися думками щодо напрямів та перспектив розвитку інклюзивної освіти в Україні.
Всі учасники семінару-практикуму отримали методичні матеріали та інформаційні буклети.
Матеріал та фото з сайту Чуднівської районної ради