Жителі Чуднівщини можуть отримувати послуги Пенсійного фонду, не виходячи з дому

На офіційному сайті Чуднівської РДА адміністрація Бердичівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє наступне:

“22 серпня 2018 року уряд ухвалив постанову, згідно з якою буде здійснено реорганізацію органів Пенсійного Фонду в 15 областях, в т.ч. в Житомирській області.

Пенсійний фонд України в Житомирській області, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт-офіс і бек-офіс.
Фронт-офіси будуть розміщені у кожній адміністративно-територіальній одиниці області і будуть працювати з громадянами та усіма відвідувачами, що звертаються за пенсійними послугами.

Бек-офіс буде діяти на рівні області та виконувати обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).
Чіткий розподіл на фронт- і бек-офіс дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт-офіс перетворюється, по суті, на сервісний центр, у якому будуть надавати повний набір послуг Пенсійного фонду, а документи, заяви від громадян опрацьовуватимуть у бек-офісі.

Сервісні центри створюються на базі відділень Пенсійного фонду. По області їх 25, зазвичай вони розташовані у райцентрах.
З метою доступності до надання послуг громадянам на даний час органами Фонду в області поза межами органів Пенсійного фонду послуги надаються на 51 віддаленому робочому місці, у тому числі в с.Краснопіль Чуднівського району.

Для отримання послуг Пенсійного фонду, не виходячи з дому створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua. Тут, у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг, що надає Фонд. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, пенсіонер – побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату/несплату роботодавцем єдиного соцвнеску. А за допомогою QR – коду через веб-портал можна отримати форму ОК – 5, довідку про розмір пенсії тощо. Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближче відділення Пенсійного фонду і написати заяву. Без цієї процедури можна обійтися, якщо є електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Водночас ще є послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісні центри Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про проведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів ідентифікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити дистанційно.

Адміністрація Бердичівського об’єднаного управління
Пенсійного фонду України в Житомирській області”